2014. május 20., kedd

Kreatív Kedd #2: Esküvői üdvözlőlap

Mint azt már egy korábbi bejegyzésemben említettem, hétvégén esküvőn jártunk. Az ajándék túlzott kreativitást nem igényelt, de nem akartam papírboltban kapható képeslapot, úgy gondoltam, inkább magam készítek egyet. Mivel a meghívóból kiderült, hogy az esküvő fő színe a lila lesz, ezért én is ezt választottam az üdvözlőlaphoz. 

Az elkészítéshez a következő dolgokat használtam:
  • üres üdvözlőlap és boríték
  • színes, dombornyomott karton
  • az üdvözlőlapéval megegyező színű karton
  • színes toll
  • mintavágó olló
  • mintalyukasztó
  • bordűrlyukasztó
  • ragasztópisztoly

Elkészítés:

A körzőt nem találtam meg, ezért két különböző méretű pohár segítségével rajzoltam egy-egy kört a lila és a pezsgőszínű kartonra, ezeket a mintavágó ollóval kivágtam, majd a ragasztópisztollyal az üdvözlőlap elejére rögzítettem. Az ajándék elhelyezéséhez szükségem volt egy tartókára, ezért a lila kartonból kivágtam egy téglalap alakú darabot, a felső szegélyét bordűrlyukasztóval díszítettem, míg a másik három oldalát visszahajtottam, amelyeknél fogva beragasztottam az üdvözlőlap jobb belső oldalára. A szöveg a bal oldalra került. Mintalyukasztóval pici virágokat vágtam ki, amiknek egy részét a képeslap elejére, a többit pedig az ajándéktartóra ragasztottam. A köröknek és a virágoknak is csak a közepét kentem be ragasztóval, így kicsit 3D hatású lett. 


Én elégedett voltam a végeredménnyel, remélem a párnak is tetszett.

Nincsenek megjegyzések: